Dienstag, 10. September 2013

bahcemin bereketi

Hey masallah bolluga bakarmisiniz, kizim toplayip nasilda güzel görüntülemis, ellerine saglik kuzumm. Allah bereket versin hersey oluyor bahcemizde. Hepside dogal hormon veya baska ilac falan da yok yani. Tertemizler 

Simdi uzaklardayim, bende resimden gördüm bu güzelligi. Tüm nimetleri için doğaya şükürler olsun.

....Iste burasi bizim memleket, iyi güzelde dogdugun yermi doydugun yermi demisler. Cocuklarimi, kedimi ve bahcemi özledim.
Ben doydugum yeri özledim. 
 Iclerinde sevgiyi büyüten ve yücelten tüm canlilara selam olsun. Rüzgâra, yağmura, güneşe, bana yaşadığımı hatırlatan her şeye şükürler olsun.
Yüce evrende tek olmamı sağlayan, fark ettiğim ve etmediğim tüm yeteneklerim için şükürler olsun.
Özgür ve yaratıcı bir şekilde kendimi ifade edebildiğim için şükürler olsun.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen