Donnerstag, 10. Oktober 2013

Sonbahar .... Herbst

Sonbahar ile de bulustuk sonunda cok sükür, hüzünlü oluyor bazen...mesela gecen hafta bahceyi toplarken bi hüzünlü geldiki... Düsündüm sonra, gayet normal olan bi durum bu, hep devir daim. Hayatta öyle degilmi her gün tekrar tekrar yeniden basliyoruz. Sonbahar insana hüzün veriyor cünki yazi ugurluyoruz diye düsünüyorum ben. Bide o sararan yapraklarin renklerine bayiliyorum. Ne güzel renkler onlar. Doganin bu mükemmelligi varolusumuzla bir ahenk icinde dans edisi muhtesem birsey.  Doganin bize verdigi nimetler sonsuz Hamdolsun Yaradana. Bütün mevsimleri cok seviyorum hepsinin ayri bir güzelligi var....Hersey olmasi gerektigi gibi.
   Veeee ne diyoruz Hosgeldin sonbahar !
...........................................................................

Endlich haben wir  uns mit Herbst getroffen. Traurig ist es  manchmal...
Zumbeispiel letzte Woche bei Gartenarbeiten fand ich es traurig. Aber nach dem ich es überlegt habe, das ist absolut in Ordnung. Jeden Tag passiert uns das Gleiche. Immerwieder von vorne fängt es an. Mutter Natur mit unserer Existenz übereinstimmig so fabelhaft tanzt. Und die vielen bunten Farben, wunderschön. Soo toll ist das ....Dankeschön zur Mutter Natur!
Ich mag euch alle , die Jahreszeiten...
Uuund wie heisst es so schön,...Willkommen Herbst!
 

 Bu sabah sonbahar kendisini bizzat hissettirdi hem soguk hem rüzgar ve yagmur... Sabah kahvaltima yagmur eslik etti... güzeldi yani...
.............................................................................................
Heute Morgen hat sich unser Herbst sehr bemerkbar gemacht. Wind Regen und die Kälte...So bin ich nicht allein gewesen, das Regen leistete mir gesellschaft...Es ist schön gewesen...


Orta acili tavuklu bulgur pilavi ve curryli sütlü yildizli sehriye corbasi..
Bilmeyenlere tekrar duyrulur benim yemeklerimin cogu uyduruktur. Belirli bir tarif yoktur bende, dogaclama yani o an aklima ne gelirse

..........................................................................
Mittelscharfe Weizengrütze mit Pouletfleisch, Milch Curry Sternli -Suppe. Beim Kochen improvisiere ich meistens...




Bu gün cok güzeldi benim icin, uzun zamandir böyle iyi hissetmemistim.
Sevgiler gönderiyorum, hemde en güzelinden...

EL-LATİF;Lutuf  ve keremi bol olan,lütfeden,inayet ve ihsanı sınırsız olan                                                                                       
Heute ist ein sehr schöner Tag, ein Herbsttag. Ich fühle mich so gut  heute, ich habe es richtig genossen...(bin noch dabei)
Liebe sende ich zu allen und zwar die Wärmsten und die Schönsten...

al-Laṭīf  = der das Feinste in allen Dimensionen erfasst, der Feinfühlige, der Gütige


  Uuuund die lustigen Eulen, das ist Positive Stimmung mit all den vielen  Farben...
Ich mag sehr die Eulenfiguren auf Stoffen oder Eulen Muster...
Übrigens gerne dürfen alle eure Kommentare aufschreiben, es wird bestimmt mit sorgfallt und liebe beantwortet...
Dankesehr

Münevver

.................................................................................

Veeeeee renk renk by- kus motifleri hem cok eglenceli hem de hos
Ben cok begendim, umarim baska begenenlerde olur ...
Ayriyetten blogumda her türlü fikir paylasmaca yapilabilir.
Sevgiyle ve itinayla cavaplamaya calisirim.
Tesekkürler






 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen