Freitag, 19. Juli 2013

GÜZEL BAHCEMDEN KARELER ...... MEIN SCHÖNER GARTEN
















Her mevsim ayri güzel benim icin tabii yaz daha bir farkli, baksaniza hersey muhtesem ... daha önceleri bahceden hic mi hic anlamazdim toprakla ugrasmayida pek sevmezdim acikcasi, fakat simdi bayiliyorum o kadar severek yapiyorum ki anlatamam...hatta komsularimdan devamli kompliman aliyorum.Ayriyetten dün yan komsum iki kavanoz bal getirdi ve coook tesekkür etti, bahcemi cok güzel yapip cicekler ektigim icin, ari kovanlari var kendisinin...iste böyle ...insan severek yapinca sonucuda güzel oluyor, hayir bal icin demiyorum sevgiyle yapilan hersey sevgi olarak geri dönüyor...Sükürler olsun bana bu tüm güzellikleri yasatana yasattirana ...Her sey cok güzel!!

Cok tesekkür ederim....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen